Saturday, March 12, 2011

kuSangkaKan mIMpi , rUpa-rUpanya

cerite ni berlaku kat rumah sewa aku kat arau ni . minggu lepas ade la 1 malam tu aku letih sangat tapi susah nak tidur . mungkin letih berjoging petang² , aku ni joging je lebih tapi buntut aku masih lagi seksi . tak kecik² :( berbalik kepada tajuk entri , lepas lepak dari bilik nan aku masuk bilik aku, nak baring² jap . mase tu ade la dekat pkol 2 pg da kot . aku letih sngt , tp insomnia . geram btol la aku insomnia nie , kalau la insomnia boleh di right click pastu delete kan bagus ! yang roomate aku nie meri tido kat katil atas , aku kt katil bawah . bilik aku ni 1 katil je , bukan katil double dacker . eh betul ke aku je ? ah lupekan bukan karangan sPm pun . kire ade 1 katil mcm bese pastu bawah katil ade lagi macam besi boleh tarik keluar jadi ade lagi 1 tempat nk tido . macam tu la . sebelum aku masuk bilik , si meri ni da tido da . ok mase aku baring² kt katil aku tu tiba-tiba je aku tertido . 

        
macam nie la katil dalam bilik aku. ok sumpah aku menipu   

macam nie katil nye . sebijik . rumah bujang nie je la mampu
                                       

tiba-tiba nan datang masuk bilik aku dengan selamber dia datang pastu kepit hidung aku lame² sampai aku x boleh bernafas . ak pun terjage ! nak je aku muay thai si nan ni . tapi bese la duk rumah sewa bende² mcm tu dikire guraw² biase je . tapi yang pelik nye lepas aku terjage sebab tak boleh bernafas tu , nan xder kt depan aku . lah aku bermimpi rupanya . tp yang menjadikan aku bertambah panas tu , rupa-rupanya tumit kaki si meri yang memblock lubang hidung aku yang mahal tu . cis patot la aku x bernafas . ntah berape lame tah aku tido bau kaki dy . tido buas oh si meri nie . dengan jiwa yang ribut dan hati yang penuh dengan propaganda "dendam sampai mati" , aku bangon pegi dapur amik pisau potong kaki meri tadi !!! mcm cite saw x ? yela² ak mengaku aku merepek . lepas aku tersedar bahawe kaki si meri yg membuatkan pernafasan aku terganggu . aku terus ubah position aku . dari 69 ke 99 . so kepale ngn kaki same ngn si meri la . so x der la kaki dy jatuh t kene kepale aku .

aku buat sedikit gambaran supaye korunk paham situasi aku


pengajran cerita : ikatlah kawan² anda yang tidur buas macam 1 bilik dia yang punya . geram betol aku

sedikit nota ringkas
keesokan harinye aku cerita perkare yang berlaku malam tu kat si meri nie , dy boleh bantai gelak je . seronok plak dy . aku xkesah pun bukan nk berdendam ke ape ke . aku pun tergelak jgak sbb mimpi nan yang buat, padahal kaki si meri tu yg buat . sabo je la pak abu . k bai

No comments: