Saturday, March 26, 2011

beRfixie diPagi hAri

ak malas nak menaip cerita baru . kalau ak bercerita pun bukanye ade orang yang bace , sebab tu aku rase malas sangat nak bercerita kat blog aku ni . eh Muzakkir ! da cerita ko x menarik, memang la xder orang nak bace apada . kau jangan bajet la kn <--suara hatiku berkata .  kesimpulanya ak letak gambar je la untuk korunk layan . sekali sekale ade jugak terasa nak jadi macam photographer . kau jangan nak bajet skali lagi la Muzakkir <---sekali lagi suara hatiku berkata , kali ni dengan nada yang marah ! gambar² ni ak ngn panjang snap lepas breakfast yang aku bawak 3in1 dalam entry sebelum ni . pakai kumera milik housemate aku seli lily . beskal fixie tu sahabat kami yang punya pekong nama panggilanya . ok layan~

photo taken : Muzakkir Sazali & Nazreen Zulkanian
camera : Nikon D3000 seli punye
lens : d80
edited by : Muzakkir Sazali
software used : Photoshop cs5















 skali lagi aku memnbajetkan diri , kali ni bajet macam bruno marshmelo plak . argh ak nie mmg kuat bajet la 

ok da bye :)



3 comments:

aJieM_iyMa said...

bajeettt!!!!! HAHAHA... ;D

*jgn la malas2 untuk mengarang wahai muzakkir... follower da ramai da tu.. dorg bace lah.. oke! ;)

feeqa rayyan said...

pic2 terbaeeekkkkk!!! smart gell;)

biskut.marie said...

thnxz wahai ima . nanti ade la cerite baru . wee :)

kak feeqa thanxz