Wednesday, February 23, 2011

Biskut sOny vEgAs pRo 9

Ape tu sony vegas pro ?


Sony Vegas adalah non-linear profesional editing system (NLE) awalnya diterbitkan oleh Sonic Foundry, sekarang dimiliki dan dikendalikan oleh Sony Creative Software. Awalnya dikembangkan sebagai audio editor, akhirnya berkembang menjadi sebuah NLE untuk video dan audio dari versi 2.0. Vegas multitrack ciri-ciri video real-time dan editing audio pada track terhad, sequencing video resolusi-bebas, kesan kompleks dan alat compositing, sokongan 24-bit/192 kHz audio, VST dan DirectX plug-in menyokong kesan, dan Dolby Digital surround sound pencampuran . Ini direka untuk Microsoft Windows XP, Vista dan 7. Pada bulan April 2007, Nokia bersama-sama dengan AMD bersama-sama menunjukkan versi 64-bit Vegas berjalan di Vista 64-bit.


Tingkat pelanggan Sony Vegas Movie Studio versi (sebelumnya berjudul VideoFactory dan Screenblast) saham antara muka yang sama dan pangkalan kod yang mendasari sebagai versi Vegas profesional, tetapi tidak termasuk ciri-ciri profesional seperti alat-alat composite canggih dan sokongan 24p mengedit, juga tidak mengandungi kemampuan untuk membakar DVD atau Blu-Ray Disc (tanpa disertai perisian DVD Architect Studio). Dalam keluaran sebelumnya, video editing sebahagian daripada suite profesional boleh dibeli secara berasingan dari Sony DVD dan Blu-ray software Disc authoring, DVD Architect Pro (sebelumnya disebut DVD Architect; DVD Architect Studio adalah versi pelanggan), maka pakej yang disebut ' vegas + DVD 'menjadi sedia sementara Vegas 7 keluar. Sejak keluaran Vegas Pro 8.0, baik DVD Architect Studio Pro 4.5, Vegas Pro 8.0, serta Boris FX LTD dan Magic Bullet Looks Movie HD semua dibundel bersama-sama dan tidak boleh dibeli secara individu.







senang cite sony vegas pro nie ialah 1 software yang paling sempurna untuk mengedit video . sony vegas pro 10 baru je kluar, so keygen dy x der lg . sony vegas pro 9 nie pon kire baru lg la




so care-care nk memasak(menginstall) biskut sony vegas pro 9 :


download link sony vegas pro :
http://www.sonycreativesoftware.com/download/link?id=4209.1


download link keygen sony vegas pro :
http://www.mediafire.com/?njzmy4dinzm


1) da download kedua² file tu . install sony vegas pro tu dlu .
2) ok , da abis install jgn continue as trial . g dkt keygen yg korunk dL td . extract file tu .
3)kemudian clcik keygen ! ok folo step video bwh ni . untuk patch sony vegas pro tu !



5) lepas je korunk patch n enter serial number ngn activation key . maka secara rasminya korunknye sony vegas pro adalah full version ! hoho selamat mencuba !


sedikit nota ringkas
ak gune sony vegas pro nie mule² dlu untuk wut video DOTA ak . tp ak da benti bermain dota da . so x mengedit video da . lgpown ak x berape pro nk gune sony vegas pro  nie . kene bnyk rujuk tutorial sony vegas pro 9 kt youtube klo korunk nk pro mengedit video . dgn sony vegas pro nie jgak korunk leh wut channel sendiri . mcm anuarhadi channel yg kt utube 2 . tp kene la ade camare yg leh record video . klo x tahu gune button tu ke button nie ke . sng je . rujuk youtube n google :) 

5 comments:

miss apple said...

lots of info...suke suki sony haha
nice job!

biskut.marie said...

haha , tp xleh lwn knowladge bdak cs cm akk . klo ade in4mation yg slh , tolong tegur ya :)

anak_ismail said...

akk cS ni taw memasak*download* spontan ngn raje lawak je lah..yg lain die xtaw.. HAHAHAHA... :P

miss apple said...

hahaha nme je cs study lam kelas pown terkongtang kanting hehe
imah!!haip tampo kang tu penting tuk urat kentut supaye putus cepat haha

anak_ismail said...

klu terkontang kanting leh kurus cm ranting xpe gak..ni x..HAHAHA.. ;D
patut le kuat kentut... eeeiii, pstu tuduh sarah.. HAHAHAHAHAHA.. ;DD