Wednesday, June 29, 2011

terpijak di bumi yang lembut

selepas penat menjual burger , malpex dan seorang lagi membe aku mengajak aku pergi uptown shah alam ni , lepas je pukol 12 malam ak dan beberapa rakan gerak ke uptown dengan menaiki motor . dua orang naik yamaha 125 , dua orang lagi naik LC , dan aku je single rider naik motor terhebat di alam semester , motor yamaha sukan kaler biru awan nano nano nano nano nano nano nano nano nano nano nano nano nano nano nano nano nano nano nano nano nano nano nano nano nano nano nano nano nano nano nano nano nano nano nano nano nano nano nano nano nano nano nano nano nano nano nano nano nano -,-'

haha saje nak panjang kan entry , ok sampai je uptown . baru je masok lepas dari pintu pagar nak masok uptown tuh , aku terpijak TAIK KUCING kate ko . lembut jee damn ! nasib baik kawan² ak tak de sorunk pon yang perasan, kalo tak mampos aku kena bahan . haha . tak pasal² aku berjalan sambil terseret² mase usha barang kt uptown tuh . mase tuh ak takot nak usha tapak seliper ak , takot kantoi dengan membe² yang aku ni terpijak taik . sampai je umah ak tengok , ade lagi saki baki taik tuh kt sliper aku pakai td . x pasal² ak kene jirus pakai air paip bervolume tinggi kat tapak slipar tuh pepagi bute td .

gambar hiasan , haha

pengajaran cerita : jangan lah kita berpijak dibumi yang lembut , jalan tengok la bawah sekali . haha

5 comments:

atok said...

pergh taik ak ade bau bsuk kot td cb kau rupenye

biskut.marie said...

tok yg bau kentut sumpah kt tempat yg kite lalu je tok . slipar ak x der bau mase tuh , jgn menunding jari tok . haha

aJieM_iyMa said...

boleh buat iklan ni..
> lembuuutttt di tangan... eh, lembuuutttt di kaki ! <
HAHAHAHAHA... busukk! >.<

biskut.marie said...

haha , bagi slipar tuh kang !!!

aJieM_iyMa said...

sebelom bagi kasi samak ye.. heeee... ;P